Médiaajánlat
(www.mr-mixer.hu)

Kiknek ajánljuk magunkat?
A Mr. Mixer születése óta a magyar webterület legnagyobb koktélszájtja. Már elérte azt látogatottságot, hogy már nyugodt szívvel ajánlhatunk együttműködést az „iparág" szereplőinek, legyenek akár márkaképviselők, ital- vagy segédeszközgyártók, -kereskedők, illetve a mixertudományokkal kapcsolatos oktatásban, kiadói tevékenységben érdekeltek.

Kik a vendégeink?
Látogatóink száma 2005. decemberében már meghaladta (heti hét napos átlagban) a napi ezret, azaz a Mr. Mixer olvasottsága - offline mércével mérve - egy bő harmincezres példányszámú havilapnak felel meg. A fórumunk hozzászólásaiból és a szerkesztőségbe érkező levelekből tudjuk, hogy vendégeink között abszolút kezdők és profik egyaránt vannak, amit az magyaráz, hogy a Mr. Mixer korán indult, s máig messze kiemelkedik a webes mezőnyből. Aki ma italt, receptet, kelléket, mixeroktatót, vagy éppen képzett mixert, esetleg szakirányú munkalehetőséget keres a net magyar részén, az a legnagyobb valószínűséggel hozzánk jut el.

Mit ajánlunk?
Meggyőződésünk szerint a kereskedelmi üzenetek elhelyezése a vendégeink számára csak akkor hasznos és a hirdetők számára is kifizetődő, ha az információk kereslete és kínálata pontosan találkozik, ezért az általános hirdetési felületeket használatát - ha ki nem is zárjuk - nem szorgalmazzuk. Viszont a szájtot úgy építettük fel, hogy bármilyen kereskedelmi üzenet elhelyezéséhez tudjunk természetesen illeszkedő oldalakat, rovatot kínálni. Ezek egy részét már ma is tartalmazza a szájt, míg többségük olyan lehetőség, amelyet majd leendő partnereinkkel együtt szándékozunk kihasználni. Tehát azt ajánljuk, hogy megkeressük vagy létrehozzuk az igényeinek leginkább megfelelő hirdetési felületet, vagy szponzorálható rovatot. Jelölje meg a célját, s kínálunk hozzá megfelelő megoldást!

Mennyiért?
Az internetet még csak alakulóban levő piacnak, a Mr. Mixer-t pedig hosszú távú befektetésnek tartjuk. A szájt fenntartása, s bizonyos fejlesztése is tartósan megoldott, így - ellentétben számos pusztán az internetből élő vállalkozással - nem szorulunk rá a piac „lerablására". Számunkra értékesebbek azok a most létrehozható partneri kapcsolatok és üzleti konstrukciók, amelyek azután majd esetleg évekig üzemeltethetők lesznek a résztvevők kölcsönösen megelégedésére. Képesek vagyunk tehát olyan árakat kalkulálni és olyan konstrukciókat vállalni, amelyek az internetes üzletben esetleg nálunk kevésbé hívő partnereinket sem riasztják el. A konkrét ajánlatok kialakításánál az az elvünk, hogy a kockázatban és a haszonban is arányosan osztozzunk.
Biztosak vagyunk abban, hogy egy Mr. Mixer típusú szakhonlap olyan üzleti lehetőségeket tud nyújtani az ágazat szereplőinek, amelyekre önmagukban sem az offline eszközök, sem a nagy általános tematikájú portálok, sem az egyes kereskedők, márkák vagy éppen mixeriskolák önálló honlapjai nem képesek. Ugyanakkor tudjuk azt is, hogy e lehetőségek kibontása, a megfelelő formák és konstrukciók kidolgozása nagyrészt még nem történt meg, s sok érdekelt egyelőre tart az internettől. E helyzetben a magunk részéről azt ajánljuk, hogy akik most e viszonylag szűk piacon kipróbálják az együttműködést, s osztoznak velünk a kísérletezés kockázatban, nálunk a dúsabb időkben is megkülönböztetett bánásmódra számíthatnak.

Bővebb információ: Katona József

 


Ez a lap a Mr. Mixer oldala. Gazda: csomópont. Kapcsolatfelvétel, technikai információk, copyright: keresse az impresszumban!